Pelik! Customer di Shopping Mall Ini Diwajidkan BerB0G3L Ketika Membeli Belah.


Selain Valentine atau hari kekasih  yang serupa dengan mereka yang sudah punyai teman lelaki atau suami, ada juga hari bujang atau single day. Biasanya, di tarikh tersebut ada promo-promo di pusat membeli-belah atau restoren. Promo yang satu ini akan membuat anda geleng-geleng kepala.

Sebuah Shopping Mall di Bandar Wuhan, Wilayah Hubei, China melakukan kegiatan khusus untuk wanita-wanita single danbujang.
Shopping Mall tersebut menawarkan belanja pakaian percuma bagi 200 single  yang bersedia melepas pakaiannya selama acara itu berlangsung. Yang ertinya, si wanita boleh belanja baju apa saja tetapi hanya memakai pakaian dalam.

 Awalnya banyak yang skeptikal acara ini akan berjaya, memangnya siapa yang mau melepas baju demi sebuah baju baru percuma? Walaupun pihak mall menyewa 100 model untuk bersiar-siar mall hanya memakai pakaian dalam, demi menarik minat para pengunjung. Nyatanya, para pengunjung wanita banyak yang tertarik dengan program ini.

Mereka dialu-alukan melepas baju di bilik khas dan dibenarkan memakai topeng jika merasa malu. Pihak penganjur membebaskan mereka membeli pakaian apapun dengan batas 1,000 yuan.



Wanita-wanita tersebut sangat bersemangat masuk ke butik satu dan butik lain memburu baju jenama terkenal. Bahkan saat akan melakukan checkout selepas belanja, barisan mencapai 100 meter.

Meskipun kelihatan menarik dan 'menyegarkan' mata para lelaki yang juga berada di
Shopping mall tersebut, acara ini mengundang kontroversi. Acara ini dianggap merendahkan para wanita dengan umpan wang dan pakaian mahal.

Begitulah .. selalu ada cara untuk menarik minat pengunjung dengan promosi yang makin hari makin aneh.














0 Komentar untuk "Pelik! Customer di Shopping Mall Ini Diwajidkan BerB0G3L Ketika Membeli Belah."

 
Copyright © 2014 mudah ingat.com - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info