Aksi Aneh Remaja Ini Letak Kerengga Dalam Seluar Dallam.



Jika teliti, ada banyak cara untuk boleh jadi terkenal. Salah satunya dengan pencapaian prestasi atau bakat unik yang luar biasa. Namun, jika perkara itu masih terlalu sukar, cukup lakukan perkara sebaliknya, yakni berbuat perkara bodoh dengan luar biasa dan maksimum. Cara kedua itu rupanya dipilih oleh pemuda berasal dari Thailand  ini.


 Dia melakukan pengorbanan luar biasa agar namanya melambung di  internet. Melalui aksi bodohnya di Youtube, pemuda botak bertubuh gempal itu berjaya disaksikan puluhan ribu penonton. Aksinya cukup sederhana, yakni meletakkan sarang kerengga ke dalam seluar dalamnya. Alhasil, zzakar pemuda  itu menjadi bahan serangan kerengga tersebut.

 Sukar dibayangkan, digigit satu seekor krengga saja rasanya ingin menangis, apalagi ratusan kerengga, di kemaluan pula.  Dalam video yang dia posting, pemuda itu sampai meringis kesakitan. Kedua matanya menitiskan air mata, sementara kedua tangannya memegang kemaluannya. Dua rakannya yang lain hanya boleh tergelak.

 Untuk mengakhiri penderitaan pemuda itu dari kemungkinan cacat seumur hidup, temannya menyiramkan air paip. Berikut ini video aksi pemuda meletak sarang kerengga di kemaluannnya.


0 Komentar untuk "Aksi Aneh Remaja Ini Letak Kerengga Dalam Seluar Dallam."

 
Copyright © 2014 mudah ingat.com - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info