Peluncur Profesional Diserang Ikan Jerung Ketika Siaran Langsung TV.(VIDEO)



Juara seluncur dunia tiga kali, Mick Fanning, berjaya selamat dari serangan jerung pada final  World Surf League di Jeffrey 's Bay, Afrika Selatan. Peluncur berasal dari Australia itu sempat berlawan dengan ikan ganas itu sebelum menyelamatkan diri ke pantai

Saat itu, Fanning baru hendak beraksi 'menunggangi' ombak pertamanya dan seekor jerung tiba-tiba mendekatinya. Jerung itu lalu melanggar Fanning hingga ia terjatuh dari papan seluncurnya.


"Saya hanya duduk di atas papan saya dan saya merasakan ada sesuatu yang menyangkut di tali pengikat kaki saya, dan saya lalu menendangnya untuk cuba membuatnya pergi," kata Fanning.

Atlet yang digelar White Lightning itu mengaku sempat menumbuk  yu tersebut. Selepas yu pergi, Fanning berenang dengan cepat ke arah pantai dan dijemput dengan sebuah bot.Jom saksikan video berikut ini:




0 Komentar untuk "Peluncur Profesional Diserang Ikan Jerung Ketika Siaran Langsung TV.(VIDEO)"

 
Copyright © 2014 mudah ingat.com - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info