Aneh, Alat Bantu S3ks Diperbuat Emas 18 Karat Paling Mewah di Dunia.


 Tidak hanya digunakan untuk perhiasan seperti cincin atau rantai, emas ternyata boleh dijadikan sebagai alat bantu s3ks. Alat bantu s3ks berupa vibrator yang diperbuat dari emas itu dibuat oleh pengeluar alat erotis Coco de Mer di London, United Kingdom.

 Alat bantu s3ks tersebut dilancarkan khusus untuk meraikan ulang tahun ke-14 syarikat tersebut. Alat yang diberi nama Nell Pleasure Seed itu dijual dengan harga yang sangat hebat, yakni mencapai £ 12,000.



Getaran alat ini boleh ditukar dalam lima kelajuan, yang ertinya boleh disesuaikan dengan tahap kepuasan penggunanya. Kesan getaran yang dihasilkan dari alat ini sama dengan alat yang diperbuat daripada silicon berwarna coklat yang juga sebelum ini merupakan produk Coco de Mer . 


Dikutip dari  Daily Mail Lucy Litwack, Pengarah Coco de Mer mengatakan, "Ini produk paling mewah dan koleksi unik yang pernah kami ciptakan. Alat bantu s3ks ini diperbuat daripada emas 18 karat dan boleh menjadi koleksi utama mereka yang menyukai perkara-perkara erotik.



" Ia mengatakan jika nama tersebut diambil dari nama Raja Charles II, Nell Gwyn. "Koleksi ini untuk merayakan pula kehidupan para raja di masa lampau, yang boleh menjadi pelanggan utama di Coco de Mer hari ini," kata Lucy.
0 Komentar untuk "Aneh, Alat Bantu S3ks Diperbuat Emas 18 Karat Paling Mewah di Dunia."

 
Copyright © 2014 mudah ingat.com - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info